

Da har jeg omsider kastet meg ut idet. Litt skummelt syns jeg faktisk at det er, men nå må jeg bare prøve meg. Får satse på at jeg lærer mer om de ulike bloggingfinessene etter hvert.
Hvor skal jeg begynne? Jeg har, som sikkert mage andre quiltere på nyåret, forsetter om å gjøre ferdig noen UFO'er utover vinteren og våren. I høst var jeg med på et helgekurs på Quiltegården i Trondheim med to meget hyggelige damer fra Australia; Leanne Beasley http://www.leanneshouse.typepad.com/ og Gail Pan http://gailpandesigns.typepad.com/. Et av prosjektene jeg begynte på da var dette stitcheriet som Leanne har designet. For et par uker siden tok jeg det fram igjen og nå gjenstår "kun" teksten som skal være foran kanna. På dette kurset deltok også http://hanne-kristine.blogspot.com/. Hun har sydd det samme bildet, men rakk å bli ferdig før meg, gitt.
Hei Hege - velkommen som blogger! Jeg gleder meg til å se bilder av alt det nydelig håndarbeidet som du lager - og å høre om spennede nye prosjekter!
SvarSlettHei Hege, Gratulere så mye med bloggen. Bildet ditt ble kjempe flott og mitt ble ferdig ja, og jeg er godt fornøyd med å slippe både quilting og lukkekant, siden det er montert i glass og ramme.
SvarSlettGleder meg til å se hva mer du lager, jeg har lagt deg på blogglista mi, så jeg ser fort når du komme med flere innlegg. Flott ikkje sant :o)
klem Hanne-Kristine
Hei Hege. Gratulerer så mye med bloggen.
SvarSlettGleder meg til å følge med alt det fine du lager.
Har lagt deg inn på blogglista mi.
Lykke til videre!
Klem Berit
Herlig start! Gleder meg til å se flere nydelige arbeider... :-)
SvarSlettKlem HegeLH
Hei Hege
SvarSlettGratulerer med blogg.
Bildet ditt så lekkert ut.Gleder meg til å se det.
Blir spennende å følge bloggen den videre.
Lykke til:)
Hei Hege. Kjekt å se at du har laga deg blogg. Blomsterbildet ditt blir flott.
SvarSlettHei Hege.
SvarSlettKjempefin blogg du har laga deg :o)
Blir spennende å se alt det fine du lager etter hvert
Hilsen Trude