søndag 14. mars 2010

Åttebladsrose nr 5 er ferdig

For noen dager siden ble åttebladsrose nr 5 ferdig.

Og tusen takk til dere som oppuntret meg til å vaske alle de 32 FQ'ene. De er nå ferdig vasket og ligger klare for stryking :-)
ha en fin søndag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Så bra at du vasket. Jeg driver og vasker batikkstoffer og andre mørke merkverdigheter nå

    SvarSlett
  2. Kjempe fin var denne. Jeg sitter å håndquilter og det er en drøm å quilte i denne vatten jeg bruker.
    Du kan se teppe mitt på bloggen min.

    Ha en fin søndag.

    SvarSlett