En blogg om quilting, strikking og litt hekling
Så bra at du vasket. Jeg driver og vasker batikkstoffer og andre mørke merkverdigheter nå
Kjempe fin var denne. Jeg sitter å håndquilter og det er en drøm å quilte i denne vatten jeg bruker.Du kan se teppe mitt på bloggen min.Ha en fin søndag.
Så bra at du vasket. Jeg driver og vasker batikkstoffer og andre mørke merkverdigheter nå
SvarSlettKjempe fin var denne. Jeg sitter å håndquilter og det er en drøm å quilte i denne vatten jeg bruker.
SvarSlettDu kan se teppe mitt på bloggen min.
Ha en fin søndag.