Og den femte ser jeg også "enden i"
Ellers har jeg prøvd meg på å hekle oldemorruter, bilde kommer senere. Og så tråkler jeg litt på Butterfly Garden innimellom. Kjedelig arbeid, men gulroten er all den koselige håndquiltinga som venter etterpå. Og så begynner jeg å bli lei av at den opptar hele spisebordet... må nok sette opp farta litt, dvs prioritere riktig.
Hege


Å Hege dette blir bra fint. Jeg gleder meg til fortsettelsen.
SvarSlettHa ei superfin helg.
Klem Berit
Spennende å se hvordan det blir til slutt - lykke til.
SvarSlettHa en trivelig helg.