
Jeg gleder meg veldig til helga som kommer. Da bærer det av sted fra Trondheim til årsmøtet i NQF. Veska dere ser på bildet har stitchingmotiv fra Jordbærstedets Stitchingklubb, mens selve veskemønsteret er fra Bareroots. Veska er muligens litt vel sommerlig i fargene for denne årstida, men jeg tror den bli med allikevel. Motivet passer så utrolig godt for glade sydamer på tur :-)
Jeg hadde meldt meg på håndsømskurs med Yoko Saito, men jeg var ikke blandt de heldige som fikk plass. Jeg tror jeg skal få tida til å gå allikevel; masse utstillinger, foredrag, deilige luncher og ikke minst - ALLE BUTIKKENE.
Ha en fin tirsdagskveld. Hege

Takk for hyggelig kommentar. Dresden platene skal bli et teppe. Det er hentet fra Trine Bakke sin siste bok. Det er en nydelig og inspirerende bok. Hvis du ikke har den kan du jo kjøpe den til helga. Gleder meg jeg også til årsmøtet. Skal ikke på noe kurs jeg, men jeg skal nyte alle butikken utstillingen så jeg får nok tiden til å gå tenker jeg. Kansje vi sees. Ha en fin og kreativ uke. Mona
SvarSlettVeska du ble kjempeflott, og det er nok ikke mange med slikt motiv på veska si der nede, så du blir nok lagt merke til. God tur.
SvarSlettDet hadde du det stitcheriet ferdig - så fint det ble. Håper du får det kjempefint i Tønsberg og at det blir noen sting på fellesprosjektet. Jeg venter på å få ta min tur med montering/quilting++
SvarSlettKjempe fin veske! Jeg skal nedover på lørdagen, kanskje ser jeg vesken din der :o))
SvarSlettHerlig veske! Og inspirerende blogg. Her dukker jeg gjerne opp igjen snart.:)
SvarSlettØnsker deg en herlig og kreativ dag.:)
Så flott ei veske - og god tur på møte. Skulle så gjerne vært der. I kveld skal jeg på lappeklubb og det er alltid trivelig.
SvarSlettHa en fin onsdagskveld.
Veska di er kjempeflott! Ønsker deg god tur, og håper du tar masse bilder ;o)
SvarSlettHa en alle tiders helg,
Laila
Råstilig veske! Det mønsteret havnet herved på lista over ting jeg har lyst til å sy!
SvarSlett