
For snart et par uker siden kom det et nyhetsbrev fra Northern Quilts med et nytt mønster de hadde laget; en Sukkersøt sommerduk. Jeg falt pladask for denne koselige sommerduken, og ikke minst hadde jeg behov for å sy noe som blir fort ferdig... for en gangs skyld. I mønsteret står det at applikasjonene kan syes med knapphullsting el.l på maskin, men jeg er nå en gang glad i håndsøm, så jeg syr knapphulstingene for hånd, med Lenes' silketråd, dobbel tråd. Jeg har kjøpt noen av stoffene som Northern Quilts har brukt. Jeg likte spesielt de to rammestoffene, se bildet. Ellers supplerer jeg med egne stoffer, greit å få brukt noe av det en har også...Ha en fin uke.
Hilsen Hege
Den blir kjempefin
SvarSlettKjempetrivelig sommerduk - kommer sommeren også da?
SvarSlettDen kommer til å bli sååå fin!
SvarSlettSå flott det blir. Har kjøpt denne jeg også, men har ikke fått begynt enda.....har ikke vært her før, men det var mye flott å se. Jeg legger meg til som følger.....
SvarSlettHei ! Har sett den ferdig og den blir berre lekker ;O)
SvarSlettEllers var det mye fint her :O)