torsdag 30. september 2010

Veske med flettehanker



I sommer fikk jeg omsider gjort ferdig denne vesken. Mønsteret er laget av Bente Tufte. Jeg har vært på flere kurs med henne på Quiltegården i Trondheim. Det var mye arbeid med vesken, men også veldig artig og ikke minst lærerikt å sy den.

Jeg syns dette hjertet er utrolig fint. Kanskje finner jeg noe annet å stitche det på også?


Baksiden er uten noe motiv:


Og den kan lukkes ordentlig med glidelås;


Quiltehilsen fra Hege

2 kommentarer:

  1. Virkelig lekker Hege :)
    Ha ein riktig god helg, klem hk

    SvarSlett
  2. Veska er bare nydelig! Liker både flettene, broderiet og at det er glidelås-lukning. :-)

    SvarSlett