mandag 22. november 2010

Snørepose


En av mine quiltevenninner, Hege, har fått barn. I den anledning sydde jeg en snørepose til henne og den lille jenta hun fikk.



Motivet er designet av Jordbærstedet, som dessverre ikke ekstisterer lenger.

Quiltehilsen fra Hege

4 kommentarer:

  1. Å Hege, den posen ble kjempefin!!! Så fine stoffer du har brukt, ja det bruker du jo alltid du da.
    Regner med at Hege ble fornøyd med denne.
    Klem fra meg:0)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig pose - og midt i blinken for en "nykommergave".

    SvarSlett
  3. Noe så søtt :)
    Ja, eg savne Jordbærstedet eg med, sukk....

    klem hk

    SvarSlett
  4. Den posen er bare sååå fiiiin! Kaja bruker den til å ha leker i, den henger knytet fast i vugga hennes på stua. :-)

    SvarSlett