fredag 23. desember 2011

En gave i siste liten

Til en kjær tante har jeg sydd en liten pung for å ha bankkort i;

Inni ser den slik ut;
Julehilsen fra Hege

2 kommentarer:

  1. Så fine gaver du har laget- her blir det mange fornøyde mottakere! God jul, kjærer Hege.

    SvarSlett
  2. God Jul Hege;)

    Julehilsen fra Ann-M.

    SvarSlett