En blogg om quilting, strikking og litt hekling
Så fine gaver du har laget- her blir det mange fornøyde mottakere! God jul, kjærer Hege.
God Jul Hege;)Julehilsen fra Ann-M.
Så fine gaver du har laget- her blir det mange fornøyde mottakere! God jul, kjærer Hege.
SvarSlettGod Jul Hege;)
SvarSlettJulehilsen fra Ann-M.