søndag 15. januar 2012

Endelig...


Fredag fikk jeg lagt utover alle åttebladsrose-blokkene på gulvet. Etter å ha gått og sett på dem, flyttet litt på noen (etter at dette bildet ble tatt) kom jeg i går omsider i gang med sammensyinga. Det tar sin tid, men godt å endelig være i gang. Blokkene, inkludert fyllblokker og sidetrekanter har ligget ferdig skjært en god stund, bare ventet på den rette anldening til å komme i gang.

Har selvfølgelig ikke kommet så langt som jeg trodde enda, helga må jo også brukes til litt fysisk fostring (les; skigåing :-).
Ønsker alle en fin uke.
Hege





5 kommentarer:

  1. Kjempefint Hege;)
    Det er veldig viktig å være fysisk aktiv. Så her i huset blir skigåing og annet fysisk aktivitet prioritert;)

    Ha en flott uke
    fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Oi, dette kommer til å bli sååå fint!

    SvarSlett
  3. Så delikat! Gleder meg til å se det ikke bare på bilde!

    SvarSlett