På årets første medlemsmøte i Trondheim quiltelag var temaet engelsk papirsøm, eller "søm over papir" som vi gjerne kaller det. Merete Ellingsen viste teknikken. Selv om jeg har sydd en del papirsøm fra før, er det alltids noe nytt å plukke opp - jeg lærte blant annet en knute av Merete. Takk for det . Blokkene skal samles inn av quiltelaget slik at de kan sy tepper til barn på St. Olavs Hospital. Et flott tiltak.Dette er mitt bidrag.

Quiltehilsen fra Hege
Nydelig arbeid og fargesammensetning og ikke minst et flott tiltak.
SvarSlettDenne ble veldig fin. Skal være muligheter til å lage flere flotte tepper til aksjonen etter dette møtet:o)
SvarSlettNydelig blokk og vakkre stoffer!
SvarSlettBlokka di ble bare helt nydelig hege. Det skal bli spennende å se de ferdige teppene etter hvert.
SvarSlettso pretty embroidery digitising services nice quality stitches!!!!!
SvarSlett