torsdag 28. oktober 2010

Flere åttebladsroser

Jeg holder nå på med min åttebladsrose nr 21, og jeg er fremdeles ikke lei! Tror jeg har vist ti av dem tidligere. Planen er et teppe med 5x5 roser på høykant, med fyllblokker innimellom. var i dag på Quiltegården og kjøpte stoff til fyll blokkene og en bred ytre ramme. Stoffene er akkurat nå i vaskemaskinen...


Her er noen av åttebladsrosene:
(De er ikke renskjærte enda. Klok av skade prøver jeg å ha rikelig med stoff i ytterkantene....)












Ha en fin kveld :-)
Hege









2 kommentarer:

Kirsti sa...

De er jo bare sååå stilige Hege, blir spennende å se teppet ferdig :o)

Litamora's Quilt & Design sa...

Blokkene dine er bare helt nydelige! Dette teppet kommer til å bli kjempeflott! Lykke til med resten, gleder meg til å se det ferdig :o)
Lappeklem,
Laila